«Հյուսիս-հարավ»-ը անկախ Հայաստանի պատմության ամենախոշոր նախագծերից է։ Այս ճանապարհը (մասամբ նոր, մասամբ գոյություն ունեցողների երկարացում) կնվազեցնի Իրանից մինչև վրացական սահման հեռավորությունը 550 կմ-ից մինչև 490 կմ և կհեշտացնի ելքը դեպի Սև ծով ոչ միայն Հայաստանի, այլև Իրանի համար։

Ավարտվել է Հյուսիս-հարավ ավտոճանապարհի Սիսիան-Քաջարան ճանապարհահատվածի շինարարության մրցույթի առաջին փուլը։ Շինարարությունը կսկսվի 2022 թվականի վերջին կամ 2023 թվականի սկզբին։

Պատրաստ են Երևանից Արտաշատ և Աշտարակ հատվածները. Ավելի հյուսիս Աշտարակից ճանապարհի կառուցման համար (8 կիլոմետր դեպի Թալին հատվածի համար) արդեն ընտրվել է կառուցապատող և պատրաստվում է աշխատանքի։ Թալին քաղաքի և Լանջիկ գյուղի միջև ընկած հատվածը գրեթե ավարտված է և կավարտվի նոյեմբերին։ Ասֆալտապատումն ավարտված է, տեղադրվում են ճանապարհային նշաններ։ Լանջիկ-Գյումրի հատվածում աշխատանքներն ավարտվել են մինչև Օրոմ գյուղի հետ խաչմերուկը, մնացած 10 կմ-ի վրա դեռ շինարարությունը շարունակվում է։ Վերջապես, Գյումրիի շրջանցիկ ճանապարհի և Գյումրիից մինչև վրացական սահման հատվածի նախագծերն արդեն կազմվել են և այժմ ֆինանսավորում են փնտրում:

Սիսիան-Քաջարան 60 կիլոմետրանոց հատվածը հնարավորություն կտա շրջանցել Գորիս-Կապան լեռնանցքները և ավելի քան մեկ ժամով կրճատել ճանապարհորդության ժամանակը։ Դրա համար Սիսիանից Դաստակերտ ճանապարհը կկառուցվի ուղիղ դեպի Քաջարան, և դրա վրա մի քանի թունելներ կկառուցվեն.