Glovo-ն աշխարհում առաջատար առաքման ծառայություններից է և ակտիվորեն օգտագործում է ժամանակակից տեխնոլոգիաների բոլոր հնարավորությունները՝ աշխատանքի ավելի լավ կազմակերպման և արագ առաքման համար: Իսպանական ընկերության գլխամասային գրասենյակը գտնվում է Բարսելոնայում և մասնաճյուղեր ունի աշխարհի 25 երկրներում։ Ընկերությունն ունի ավելի քան 25,000 ասոցիացված գործընկեր և ավելի քան 240,000 սուրհանդակ: Ընկերության կապիտալիզացիան այժմ գնահատվում է ավելի քան 2 միլիարդ եվրո:

2021 թվականի վերջին Glovo-ն մուտք գործեց հայկական շուկա և դարձավ ամենահայտնի առաքման ծառայություններից մեկը։ Այժմ Glovo-ն Հայաստանում ունի ավելի քան 200 ակտիվ առաքիչ, և այդ գործունեության նկատմամբ հետաքրքրությունն աճում է, քանի որ աճում է առաքումների պահանջարկը։ Իսկ համաշխարհային մասշտաբով, ինչպես նշվեց վերևում, ընկերությունն ունի ավելի քան 240 հազար սուրհանդակային գործընկեր:

Glovo-ն այս պահին հասանելի է միայն Երևանում և Գյումրիում։ Երկու քաղաքներում էլ ծառայությունը մեծ պահանջարկ ունի, ուստի փորձագետները մտածում են ընկերության աշխարհագրությունը ընդլայնելու և այլ քաղաքներում մասնաճյուղեր բացելու մասին, որպեսզի ավելի շատ մարդկանց հասանելի լինեն որակյալ առաքման ծառայությունները:

Ներկայումս Հայաստանում բնակչության ավելի քան 5%-ն արդեն տեղադրել է Glovo հավելվածը։ Ավելին, երեքից երկուսը, ովքեր ներբեռնել են Glovo հավելվածը, պատրաստվում են շուտով պատվիրել, ինչը ճիշտ է ոչ միայն Հայաստանում, այլև ցանկացած այլ երկրում։ Բացի այդ, Glovo-ի օգտատերերի ավելի քան 40%-ը մնում է ընկերությունում առնվազն մի քանի ամիս։

Ենթադրվում է, որ Glovo-ի ընդլայնումը շատ օգուտներ կբերի իր պոտենցիալ գործընկերներին և հաճախորդներին, ովքեր կկարողանան ավելի շատ ապրանքներ մուտք գործել սեփական տան հարմարավետությունից, ինչպես նաև սուրհանդակներին, ովքեր կունենան ավելի շատ պատվերներ և կավելացնեն եկամուտը: