Wildberries-ը բացեց առաջին լոգիստիկ կենտրոնը Հայաստանում, որը հնարավորություն տվեց տեղական բիզնեսի ներկայացուցիչներին հարթակում սկսել ապրանքների ուղղակի վաճառք։ Ավելի վաղ հաղորդվել էր, որ հայ արտադրողների վաճառքը Wildberries-ում հասնում է տարեկան մոտ $8,000,000։ Պլատֆորմը նախատեսում է մեծածավալ ներդրումներ իրականացնել Հայաստանում և, ի լրումն նոր լոգիստիկայի կենտրոնի, ընկերությունը նախատեսում է ավելացնել նաև նոր տեսակավորման կետեր։ Wildberries-ի նոր լոգիստիկ կենտրոնի շնորհիվ, հայկական բիզնեսի ներկայացուցիչները հնարավորություն ստացան իրենց արտադրանքը վաճառել առցանց հարթակում՝ օգտագործելով Marketplace (վաճառողների սեփական պահեստներից) մոդելը:

Wildberries-ը ավելի վաղ հայտարարել էր Հայաստանում ֆրանչայզի գործարկման մասին: Հայաստանում ձեռնարկատերերը կարող են ինքնուրույն բացել ինքնաառաքման կետեր և ստանալ եկամուտ պատվերների թողարկման համար։ Ինչպես նաև ձեռնարկատերերը հնարավորություն ունեն ոչ միայն վաճառել իրենց ապրանքները Wildberries-ի միջոցով, այլ նաև ստանալ լրացուցիչ եկամուտ պատվերների թողարկումից միջնորդավճարի տեսքով։ Յուրաքանչյուր մարդ կարող է բացել գործընկեր բաշխման կետ Wildberries-ի հետ, եթե ունի իրավաբանական անձ: Դա անելու համար բավական է գրանցվել iOS կամ Android-ի վրա հիմնված WB Point բջջային հավելվածում և տրամադրել տեղեկատվություն տարածքի մասին։

Որպես աջակցություն իր գործընկերներին, Wildberries-ը սուբսիդիաներ է տրամադրում շահագործման առաջին 4 ամիսների ընթացքում պատվերների թողարկման կետի շրջանառությունից ավելացված վարձատրության տեսքով: Նաև ձեռնարկատերերը կկարողանան կահույք գնել Wildberries-ից ապառիկ՝ իրենց տարածքները բարելավելու համար: Ընկերությունը հույս ունի, որ նման սուբսիդավորման ծրագիրը ձեռնարկատերերին թույլ կտա արագ փոխհատուցել բաշխիչ կետ բացելու իրենց ներդրումը, որի վերադարձման միջին ժամկետը մոտ 3 ամիս է։