«Ալեքս տեքստիլը» հաստատել է 3,2 միլիարդ դրամի չափով ներդրումներ Հայաստանում հագուստի և զուգագուլպաների արտադրության ոլորտում: Ընկերությունը հինգշաբթի կառավարության նիստում մաքսային արտոնություններ է ստացել հումքի և տեխնոլոգիաների ներմուծման համար։ Ներդրումային ծրագրի շրջանակներում կստեղծվի 207 նոր աշխատատեղ՝ 175-215000 դրամ միջին ամսական աշխատավարձով։

Տեքստիլ ոլորտը Հայաստանում վերջին տասնամյակում զգալի աճ է գրանցել՝ միջինը 15%։ Հայաստանում արտադրվում են աշխարհահռչակ բրենդներ՝ Zara, Moncler, Jennifer և այլն։ Տեքստիլ ոլորտը կազմում է ՀՀ մշակող արդյունաբերության 2%-ը և արտահանման 5,2%-ը։ Մինչդեռ արտադրության աճը 2018-2021 թվականներին կազմել է 30%՝ կազմելով 40,5 մլրդ դրամ։ Վերջին հինգ տարիների ընթացքում այս ոլորտում աշխատողների թիվը եռապատկվել է՝ հասնելով 10000-ի: Հայաստանի տեքստիլ արտադրանքի արտահանման հիմնական ուղղություններն են Ռուսաստանը, Գերմանիան և Իտալիան։

Տեքստիլ ոլորտում Հայաստանի մրցակցային առավելությունը եռակի է` աշխարհագրական դիրք, աշխատուժի ծախսեր և էլեկտրաէներգիայի ծախսեր: Հայաստանի աշխարհագրական դիրքը և պայմանագրերը թե՛ Եվրամիության, թե՛ Եվրասիական տնտեսական միության հետ թույլ են տալիս նրան հեշտությամբ մուտք գործել ավելի քան 1 միլիարդ սպառողներ ներկայացնող շուկաներ: Երկրի էլեկտրաէներգիայի գինը շատ ցածր է համաշխարհային միջինից, ինչպես նաև տեքստիլ արդյունաբերության առաջատար երկրներից, ներառյալ Հնդկաստանը և Վիետնամը: Միևնույն ժամանակ, լինելով աշխատատար արդյունաբերություն, աշխատուժի ծախսերը սովորաբար կազմում են տեքստիլ հատվածի արտադրության ընդհանուր ծախսերի 30%-ը, և Հայաստանն օգտվում է մրցակցային առավելություններից, երբ խոսքը վերաբերում է տեքստիլ գործարաններում ներգրավված աշխատողների վարձատրությանը, որը շատ ցածր է Ասիայի միջինից: